INFOMATERIJALI VEZANI UZ SVJETSKI DAN PRAVA POTROŠAČA 2024. GODINE

Više informacija o radu Nacionalnog CERT-a, osnovne smjernice za zaštitu od internetskih prijevara, lažnih web trgovina i slično možete potražiti na mrežnim stranicama https://www.cert.hr/


SJEDIŠTE I ADRESA


UDRUGA POTROŠAČKI CENTAR

Kumičićeva 13
51000 RIJEKA

CROATIA



KONTAKT TELEFON

+385 51 400 000

Udruga Potrošački centar je neprofitna udruga za zaštitu prava potrošača koja promiče prava svih građana i pruža pomoć kroz informiranje i edukaciju građana putem medija, interaktivnih internet platformi umreženih putem sredstava elektroničke komunikacije radi sigurnosti sudionika i drugim oblicima komunikacije. Dvadeset godina iskustva u savjetovanju potrošača i veliki broj realiziranih skupova, radionica i manifestacija planiramo nastaviti i u budućem radu udruge.

Ciljevi udruge su ostvarenje prava na sigurnost roba i usluga, te puna i pravodobna informacija, pravo na izbor proizvoda kao i pravo na naknadu štete u slučaju da je povrijeđeno neko od prava potrošača.



ZAKONI


PUBLIKACIJE



PLAN I PROGRAM 2024.




PROJEKTI

OSTVARENA JE SURADNJA SA SVIMA KOJI ŽELE POMOĆI U ZAŠTITI POTROŠAČA I SPREMNI SU ZA SURADNJU.

SURADNJA SE TEMELJI NA NAŠIM PROJEKTIMA KOJE REALIZIRAMO S PARTNERIMA. AKTUALNI SU PROJEKTI S GRADOVIMA I OPĆINAMA, PRIMORSKO GORANSKOM ŽUPANIJOM, MINISTARSTVOM GOSPODARSTVA I ODRŽIVOG RAZVOJA I EUROPSKOM KOMISIJOM.

ZBOG ŽELJE DA OSTANEMO NEOVISNI, ALI I ZBOG ZAKONSKIH OBAVEZA ODBIJAMO SPONZORSTVA TRGOVAČKIH DRUŠTAVA, FINANCIJSKE POTPORE I DONACIJE KOJE BI NAS MOGLE PRETJERANO USMJERAVATI I UVJETOVATI.


SURADNJA

Glas potrošača ima snagu.

U 2022. i 2023. godini Udruga Potrošački centar provodila je projekt “TAJNI KUPAC ZA ZAŠTITU PRAVA POTROŠAČA U PROCESU UVOĐENJA EURA U REPUBLICI HRVATSKOJ” u skladu s našim opisom projekta koji je sastavni dio ugovora potpisanog s Ministarstvom gospodarstva i održivog razvoja.

Prava potrošača moramo zajedno zaštititi jer nepoštena poslovna praksa, nesigurni i neispravni proizvodi, neizvršene usluge, nepotpune informacije o proizvodima i uslugama, korištenje osobnih podataka bez odobrenja, neželjeno izlaganje promidžbenim porukama bez privole potrošača nisu dopušteni zakonom i znače kršenje prava potrošača.

Ako želite podnijeti prijavu Državnom inspektoratu protiv poslovnog subjekta predlažemo da to napravite putem poveznice ispod teksta. 

https://dirh.gov.hr/podnosenje-prijava/83

Ponudimo pomoć i nadajmo se pomoći ako budemo stari

ADMINISTRATOR

Marko

Paripović